Baby, don't put your love on me. Because I'm trying to find myself in the darkness.

Sitter och lyssnar på Melissa Horn. Hur bra är hon inte? Älskar att hennes texter har ett budskap. Hon får en att tänka om lite, och tänka mer på livet.

Idag gick jag upp i ganska lagom tid... 09.30, tycker att det är helt okej, måste börja vänja kroppen på att gå upp tidigare nu, vill ju inte vara som en jädra zombie när skolan börjar, även om risken är stor att det blir så ändå. Men igår köpte jag iaf en kalender, så jag kan hålla koll på mitt super upptagna liv (haha) sedan köpte jag två skrivböcker med. Mycket fina var de, och jag är nöjd med inköpen. Känns så himla konstigt att man inte kommer att vara yngst på skolan längre. Men det kommer ändå att bli skönt att börja skolan igen, komma tillbaka till alla rutiner.
Jag tränade igår med för första gången på lite mer än en månad, gud var jobbigt det var, och regnet bara öste ner på oss, när vi stod där i vattenpölarna på fotbollsplanen. Hur skönt var det inte att ta en varm dusch efter träningen då? Herregud!



Är de inte jätte fina?

Mitt nya iPhone skal fick komma med i bilden med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0