I have a disease!

Lägger bara in bilderna fort, för tänkte kolla på matchen som börjar nu. Blev inte så mycket idag, men försöker att inte shoppa för mycket innan USA, måste ju fortfarande kunna skylla på att jag har ett behov av 13 nya klänningar när jag har minst 20st hängande hemma i garderoben!


Älskar den redan, så himla fin. Väldigt sommrig och ledig.

Har lite melonskal under nageln, haha!

Var faktiskt i stort behov av ett par nya skor, och H&M är helt okej.

Gillar detaljen med dragkedja.

Men nu ska jag springa till TV och kasta mig i soffan!!

Kommentarer
Postat av: Estelle

vilken fin klänning! var är den från? h&m den också?

2010-07-07 @ 14:38:04
URL: http://elletse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0