I'm so happy I could die.

Sitter och skriver på vårat hotell Lago Mar. Var tvungen att ta en paus från solen. Har faktiskt fått ganska mycket färg, så jag är nöjd. Sitter och sneglar lite på våran TV de har så himla konstig reklam här i USA, och mycket reklam ska jag säga er!

Tror att vi ska ta våran bil och åka ner till DownTown. Var där för två år sedan så ska bli kul att se om mycket har förändrats. Just det! jag har lärt mig att dyka igen. Alltid något somjag får lära mig på nytt varje år, inte precis så att jag dyker i snön på vintern. Igår var vi en snabbis på Sawgrass Mills, en jätte stor outlet här. Vi var där för två år sedan, men måste säga att det har gått ner sig lite. Speciellt om man gämför med outleten vi var på när vi var i New York. Har inte tagit såjätt många bilder än, men det kommer snart kommer jag ha mitt finger fast klistrat på avtryckar knappen på min kamera, men måste bara få landa lite först.



Första bilden är på flygplatsen i New York. Försöker att visa upp mitt nya skal men det går inte så bra märker jag. Bilden på fiskarna är på golvet i lobbyn. Sen är det utsikten från vårt hotellrum. Och mina tappra försöka att dyka. Playsuiten är från Forever21.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0