Nya inköp och besök

Idag köpte jag en ny kamera! Den är jätte fin svart är den, är inte så jätte bra på kameror, men ska lägga in en bild på den senare. Kollad vem som hade namsdag idag och det var Mirjam som tjej namn så kameran får heta Mirre. ( Mamma och jag döper de flesta nya produkter, våran gräsklippare heter Gustaf ex. haha, vi är lite knäppa ibland.)Men i alla fall fick jag en jätte bra försäkring på min kamera så nu kan jag kasta runt den lite hur jag vill, haha. Kanske inte hur jag vill, men om den går sönder så ska de laga den åt mig utan kostnad, vilket är bra om man är så klumpig och klantig som jag.

Lisa kom förbi också hon har varit i Italien, lägst ner i tån. Vi tog en promenad, och sen gick vi hem till mig så jag kunde visa min stolthet till kamera. Mamma och pappa sitter och kollar på lyxfälla i vardagsrummet, sitter och lyssnar på med ett halft öra på jätte töntiga och barnsliga gamligar. Är det inte sjukt att man kan bråka så mycket med sina grannar, hoppas att jag inte får sånna grannar den dagen jag flyttar hem ifrån!

Tänkte lägga in en bild på min nya tjol med från Zara.
Är den inte för söt med alla små skor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0