Grått, mulet och trött

Vädret är lite av en humör sättare, imorse när jag vaknade var det mörk utanför fönstret av alla gråa molnen. Jag kunde knappt komma ur sängen och när jag väl var uppe gick jag och la mig på soffan igen. Tror att detta kommer att bli en lång dag för mig.
Julia berättade också precis för mig att hultsfredsfestivalen har blivit inställd, gud vad tråkigt för alla de som har laggt ut massa pengar på förberedelser som de inte kommer att få pengar tillbaka för. De skulle ju kunna göra en lite mindre festival för alla de som faktiskt har köpt biljetter. Välidigt tråkigt.

Just nu sitter Julia och leter sig igenom thiamats broschyren och hon kan inte bestämma sig. Hon funderar på att ta Bad Boy eller kanske en Tom Yam Gong. Tror att hon kommer nog tillslut gå in till sin mamma och fråga vad hon vill ha. Haha
Själv ska jag ta sushi, 8 bitar räcker nog för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0