Helgen

Har inte bloggat något under helgen, för jag har passat på att vara ute i solen och fått en massa färg på mina kinder. Midsommar var jätte lyckat, då vi började att grilla och äta hemma hos Carro, det var kanske inte direkt midsommar mat, men det var gott. Sedan åkte vi ner till Nicklas, och sedan vidare in till Hede och John. Tog sista bussen hem med många fler.


Lördagen spenderade jag med Felix, Len och Fredrik och fler som hakade på under dagen. Vi var nere och solade vid havet med kosooljan svävande i luften över oss. Men det blev inget dopp i havet för mig utan istället i Jonas pool. Framåt kvällen kollade vi fotboll och spelade lite själva. Dagen var jätte mysig, när vi bara tog allt som det kom. En riktig spontanlördag. Mycket färg fick jag med och var helt röd om ansiktet när jag skulle sova.


Men nu sitter jag på jobbet igen och är tillbaka i verkligheten, kändes lite jobbigt att komma tillbaka när man fivk en långhelg började man ställa in sig på sommarlov, men antar att jag får vänta 2 veckor till.



En liten dans kring midsommar stången. Har min nya tröja på mig,
lägger i en bild på den senare.

Mycket skratt under middagen, Frida brevid mig.

Mimmis tårta!

Men nu ska jag och Julia in i arkivet igen, hörs snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0