I hear in my mind.

Jag hade ju tänkt att jag skulle ta massa bilder på fredag, men det blev helt enkelt inte så. Istället får ni en outfit bild på mig från igår. Hela släkten på pappas sida åkte in och åt tre rätters och firade min Farfar. Kvällen var jätte mysig, och sedan när vi alla hade åkt hem kollade jag och mamma på en film på 5:an, kom inte ihåg vad den hette, men den var jätte bra, så där får ni ju ett film tips om ni kan lista ut ett sätt på att hitta filmens namn.
Titta mina super fina röda naglar!
En bild från i fredags i väntan på bussen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

söta girlfriendzz du har cancaketjejen!

2010-11-22 @ 20:46:10
Postat av: josefin

hahaha, instämmer med förgående talare, dom är ju något utöver det vanliga!

du är fin förövrigt!

2010-11-22 @ 20:49:37
URL: http://josefinackre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0