So, for tonight, I'll stay here with you

Sitter och drar fingrarna i mitt nya korta hår, känns så konstigt men jag är jätte nöjd. Dagen har iaf spenderats med Hanna. Vi passade på att ta en runda på Kungsmässan, så såklart kunde jag ju inte gå från Kungsmässsan tom hänt, så det blev två klänningar och ett par handskar. Skulle köpt ett paraply men inte kunde jag veta att mitt trogna svarta fina paraply skulle bli vindens nya offer, nu är det begravet någonstans i en papperskorg i Kungsbacka. Väl hemma blöta och ett paraply mindre så kollade jag och Hanna på en film, sen blev det hemfärd.

Gillar inte hösten, den tar mina glada känslor ifrån mig och mitt paraply. Gillar inte att det är så mörkt, känns som det aldrig blir riktigt ljust. Just nu känns allting väldigt mörkt och ruggigt. Och jag hatar att det är så, hatar att jag känner så. För jag vill inte känna så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0