Godmorgon för alla er som sover!

Sitter på digitaltskapande, och tills idag skulle jag ha tagit en massa bilder på drogmissbruk, och gissar hur många jag har tagit?... 0 Jag har inte ens tagit en ynka bild, vad trött jag blir på mig själv! Men tänkte att jag får ta de i helgen. Så nu försöker jag att gömma mig bakom min dator, och funderar ut en bra ursäckt, typ min kamera blev snodd?! Haha, på lördag ska Lisa, Hanna och jag gå och kolla på "I rymden finns inga känslor." Så vi tre ska ha en riktig myskväll!


Kommentarer
Postat av: josefin

Varför får inte josefin följa med på bio?:((

2010-10-21 @ 22:06:41
URL: http://josefinackre.blogg.se/
Postat av: ebba

kan ju vara en av de bästa filmerna på länge :)

2010-10-27 @ 17:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0