Musik spelande hemma hos Jasmin.

Sitter hemma hos Jasmin och lyssnar på gitarr spel från Renny har precis ätit massa tårta och kakor, och magen är fyll i alla hörn. Jasmin fyllde 18år igår, herregud, min Jasmin har blivit så stor, det känns hur konstigt som helst. Känns som det var igår vi sprang genom häcken mellan våra hus, och hoppade på hennes studs matta och kom nya lekar varje gång. Men nu är Jasmin en stor tjej och jag önskar henne Grattis i efterskott här på bloggen.
Igår var jag hemma hos Johanna på tjej middag, kvällen var mycket kall men mysig. Vi satt och åt av Johannas mästerverk till matlagning och snackade i hennes vita vardagsrum med massa fina detaljer i, som alla de kamerorna de hade på sin hyllor, eller de fina färgglada vinglasen på bordet i bakgrunden spelades Johannas hångla-spellista i en mysig volym. Det luktade pasta och kryddad kyckling mixad med en härlig hemma doft. Besök fick vi med under kvällen, och volymen höjdes i Johannas vardagsrum. Några stannade och vissa inte. Kvällen var bara toppen! Tackar för det Johanna.
Men om jag ska bort från dröm atmosfären hemma hos Johanna så har jag ett prov framför mig på onsdag, sen åker jag till Barcelona! Ska bli hur skönt som helst! Växlade lite pengar idag, så nu har jag Euro så nu är jag redo att möta de vimmliga folkfyllda gatorna i Barcelona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0