I hope to see you some time.

Sitter och lyssnar på Melissa Horn, fasen vad bra hon är. Vet inte hur många gånger jag har sagt det, men hon är fortfarande lika grym! La precis in hennes och Johnossis nya skivor på min iPhone, så nu har jag något nytt att lyssna på imorgon in till skolan, medans jag surplar på mitt te på bussen. 
Blev ju lite mer inköp igår än väntat, jag tänkte ju att jag skulle spara lite pengar p.g.a 1. min bror fyller år. 2. Skolresa till Ullared (fast där behöver man ju inte så mycket pengar, eftersom det är så billigt där.) 3. Fotbollsträningsläger i Barcelona. ( Om mindre är 40 dagar.)
På tal om Barcelonaresa måste jag lämna in min lappa till min mentor om ledighet under den tiden, skulle ju vara för tråkigt om jag lämnade in den för sent så jag inte fick vara ledig. Så det måste jag komma ihåg, tror att jag går och lägger den i väskan redan nu...

Klart! Inte för att jag kommer att komma ihåg den bara för att den ligger i väskan, men man kan ju alltid hoppas att hjärnan är med imorgon med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0