I'm gonna love you, like I never been hurt before.

Har ätit mammas goda mat så nu är jag jätte jätte mätt! Min mage sprängs snart! Känner att jag skulle kunna vara med i Biggest Loser eller nått, så svullen och stor min mage är nu, haha! Min snälla mamma har även fixat tid åt mig hos någon som ska kolla mina benhinnor med. Hoppas att det löser sig.   

Var ju i Ullared idag med skolan, blev massa små inköp som toffsar, hårspännen, iPhone-skal och mer. Resan var bra, men herregud vad varmt det var i bussen, trodde att jag skulle dö av värmeslag. 
Men imorgon är det fredag, gud var denna veckan har gått fort. På fredag ska jag och Jasmin ha en riktig tjockiskväll, med film och mys.

Tänkte att jag skulle passa på att ge er ett boktips också, nu när jag ändå är igång. Elsas mode, håller på att läsa den boken nu, och den är jätte bra. Boken är skriven av Sofi Fahrman, hon har även en jätte bra blogg som jag läser ibland, ett till lästips!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0