Stop, please just let me go!

Nu när det är höst... Eller nästan så blir man ju så sugen på att göra något nytt en förändring! Därför har jag gått och tänkt ett tag nu, först var det att jag skulle färga håret brunt, men sen slog det mig varför inte göra något helt galet och klippa det kort, och kanske lugg?
Tittade iaf då på gamla bilder och hittade denna för lite mer än 2år sedan. Och det såg ju bra ut, fast jag tänkte ännu lite kortare, typ som på bilden nedanför på Sofi Fahrman och Elin Kling.


 

Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden i mitten :)

xoxo // du har ingen aning vem

2010-09-19 @ 02:45:53
Postat av: Anonym

Tycker du ska köra till på lugg! Hade varit skit snyggt :)

2010-09-21 @ 21:29:52
URL: http://moreofcamilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör det gör det gör det gör det!

2010-09-23 @ 19:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0