What if you could say, hey let's talk!

Origenterade idag i nästan två timmar, jag och Jakob kom bort, gick vilse i skogen så vi stod och kramde massa olika mysiga träd och fick massa koda i håret.
Nej så var det inte eftersom Jakob är en tävligsmänniska så när vi hade varit i skogen i 45min och fortfarande inga hål i vårat lilla papper så ville han fortsätta, och tillslut efter lite mindre än två timmar hittade vi tre kontroller på nästan en kvart. Sen var vi nöjda, och vi skulle hinna tillbaka till mattens sista tio minuter, så då bestämmde vi oss för att avsluta vårat letande. 
Efter matten var det fotboll med tjejerna i klassen, måste säga att de var jätte duktiga och jag är super stolt över dem! Så nu sitter jag, eller inte sitter jag är en slapp hög i soffan och är hur trött som helst! Planen är att bara ligga framför TV:n resten och kolla på Superstars, Skåne fruar och Kungarna av Tylösand. Jag och bror min har paxat TV:n hela kvällen nu, så mamma pappa det är bara att accept it!

För övrigt har jag fortfarande ont i ryggen och i mina ben. Men hoppas att det blir bättre. Tänkte att nu på hösten hade det varit så mysigt att ha någon att krypa ner under täcket med och bara ligga och lyssna på regnet. Äta varm soppa, sitta och värma varandras fötter, så om någon vill bli min myskompis kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0