You make it easier when life gets hard. So I'm sailing through the sea to get closer to you.

Åhh, jag blir så trött på mig själv ibland! Jag ska ju sitta och plugga, skriva om Ullared och öva på engelska glosor, men istället sitter jag och kollar på kläder, är jag chockad över mitt beteende? Nej verkligen inte, jag vet inte vad det är, men jag kan verkligen bara drukna i kläder, och sitta och surfa och kolla på kläder hur länge som helst. Men jag ska erkänna att jag aldrig, aldrig har köpt ett klädelseplagg från internet. Det är ju inte lika kul som att gå i affärerna och titta känna, och få den varma känslan i kroppen när man går ut ur affären med en påse med ens nya kläder. Vilken fall så hittade jag ju lite och klippte och klistrade ihop ett litet kollage.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0