Saltade hallon

Sitter och äter pingvinstänger från Toms. Salta hallon är helt klart favoriten! Tyckte att jag var värd ett tidigt fredagsmys nu när det har varit en så hektisk vecka, bloggen har ju fått en ny design och allt, gud vad mycket jag har hunnit med mycket. Men nu ska jag kolla på torsdags avsnittet av Stylisterna undra vem som åker ut denna gången, jag hoppas att det blir Victoria för jag tycker att hon har så tråkig attityd hon har helt enkelt inget där att göra. Efter Styliserna blir det säkert lite Glee.





Senare blir det myskväll med Lisa och såklart gossip girl, chips och popcorn! Det kallar jag för FREDAGSMYS!

Kommentarer
Postat av: Biebie

Åh, älskar pingvinstänger!

Hoppas du får en riktigt mysig fortsättning på dagen^^

2011-02-25 @ 17:21:33
URL: http://biebie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0