Sometimes we start over and go solo.


Jag idag.

Älskar onsdagar för det är dagen efter min värsta dag på vecken, om den är lixom i mitten av vecken och vi slutar vid en helt okej tid idag med. Fick psykologi läxa idag att man ska kolla en person som man möter på stan extra länge i ögonen eller sätta sig jätte nära en främmande människa på bussen eller liknande. Sen ska vi skriva hur personen reagerade. Jag vet inte, psykologi känns så himla flummigt får jag nog säga. Har nog aldrig fått en sån här konstig läxa innan iaf.

Sen så är jag så lycklig över att någonting som kallas solen, som man inte har sett på ett tag nu. Äntligen tittar fram!

Kommentarer
Postat av: Ann

åhh det ser ut som vår hos dig!!! här är det typ en halvmeter snö och -15, mysigt :/

2011-02-26 @ 01:36:33
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0