Midsommar

Jag spenderade min Midsommar såhär i år: Först vaknade jag upp hemma hos Victor på morgonen, sedan blev det  massa förberedelser för alla gäster som skulle komma. Vid 12 trillade alla gästerna in och vi åt midsommarlunch och sedan gick vi ner midsommarstången men vi dansade ingenting utan jag prövade bara mitt nya objektiv som jag fick i födelsedagspresent. Sedan åkte vi till Gräppås där min familj var, och stannade där hela kvällen och umgicks, sedan åkte vi hem och jag somnade som fort jag la huvudet på kudden nästan.



Max och jag.

Victor visa sina fotbolls talanger.


Två bilderna över och den under har jag tagit bland annat med mitt nya objektiv.


Victors mamma hade bakat godaste tårtan!

Jordgubbar till såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0