Jag är nog inte det du drömmer om, men jag är det du ser.









Igår var jag, mamma och pappa på Melissa Horn på Konsert huset inne i Göteborg. Hon får 7½ av 10 av mig. Hon är så himla mysig tycker jag, det kändes lite konstigt att sitta ner på en konsert bara, jag är van att stå och hoppa, dansa och sjunga med eller skrika med i alla låtarna. Men det var faktiskt väldigt mysigt att bara sitta ner och ta in alla fina texter och musiken.


Vi åt på Pasta+ innan, jag åt någonting med bed äggpasta och kräftor. Det var jätte gott!

Efter middagen så begav vi oss bort mot Konserthuset.

Där vi fick vänta en stund, men tillslut smög hon ut på scenen!


Melissa säger hejdå.

Och hela teamet niger och bugar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0