Höstig eftermiddag

Kom precis hem från biblioteket har varit där och pluggat med tjejorna, blev kanske lite mer prat än plugg, men lite matte fick jag iaf räknat, så jag ör helt okej stolt över mig själv!

Men nu sitter jag vid mitt skrivbord med tända ljus, vilket jag tycker är ett måste nu när det börjar bli så regnigt och höstigt ute. Då rekomenderar jag att man tänder några ljus när man kommer hem, men glöm inte att släcka de för guds skull! Sedan måste man såklart har bra bakgrunds musik, så jag tänkte att ni skulle få min på började höst spellista här. Hoppas att det ska funka! Det är en väldigt blandning av lugna och inte sp lugna låtar, hoppas ni gillar den. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0