Godmorgon till alla er som är lika morgonpigg som mig!










Godmorgon allesammans!!

Hoppas ni mår bra, för det gör jag! Tänkte att jag skulle ta en liten springrunda innan jag åker bort till astmamottagningen. Men bara en liten springrunda kan inte direkt skryta med min kondition nu för tiden, den är inte på topp om man säger så... Men håller i vilket fall tummarna att det inte är allt för snöigt och halt ute så jag får en ärlig chans att försöka ta mig runt utan att halka eller trilla, det hör nämligen inte till ovanligheterna att jag snubblar lite här och var, är inte den graciöstaste tjejen direkt! Haha...


Ha en toppen dag! Det är ju trots allt lillördag idag, det betyder att man kanske får en liten godispåse då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0