Skolan, IKEA och mycket annat





Idag så var jag i skolan som vanligt, vi åkte bort till IKEA och kollade på saker till vårt UF-företag, mycket roligt.
Så himla härligt väder har det varit hela dagen idag ju?! Jag har bara bubblat av glädje. Vi brummade iaf bort till IKEA med hög musik, och vid ett tillfälle var jag bara tvungen att veva ner rutan för att verkligen ta in det super härliga vår vädret!



Jag utanför min skola, fick ju ha mina solglasögon idag!! Jippie!

Jag i framsätet, också kallad kartläsarplatsen.

Lisa och Linn har det bra i baksätet.

Och vi nådde vårat mål tillslut!

Kommentarer
Postat av: Hemligbeundrare

Känns som om det är lite dålig uppdatering här va?

2012-03-08 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0