We are not sorry.

Hann inte blogga något mer igår, för jag kollade på matchen och Jasmin kom hem till mig efter jobbet och vi hade massa att prata om!
Jag prövade även att baka 5 minuterskolan igår och den blev jätte god, men jag gjorde ett lite misstag, när man skulle ta tre teskedar kakao så råkade jag ta tre matskedar istället, haha. Men det gjorde inget för jag löste det med att hälla i lite mer av alla andra ingridienserna ( oj svår stavat ord ) så det blev jätte bra alla tyckte att det var jätte gott, så funderar på att baka en ny omgång till imorgon eller så ska jag göra muffins, ska försöka att ta en bild på resultatet sen så ni kan få se.

Tog bussen till jobbet idag, och på pendeln så funkade inte avläsarna till busskorten, så alla som gick på stod där som frågetecken, är det inte lite dåligt att de inte funkar, och att det inte står någon som jobbar på västtrafik där och säger att de inte funkar istället för att gå runt i vagnen och smila...  

Till helgen tror jag att det bär av till Åsa beach igen med Lisa, Hanna och Josefin. Får se om det kanske blir någon mer som hänger på. Älskar verkligen att packa en picknick och vara på stranden med tjejkompisarna. Då mår man toppen!


Haha såhär ser det ut, mycket nöjd med bilden, gjorde den i piant!
HAHAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0