Falling out of love is hard, but tell them I was happy.

Blev så arg imorse när jag skulle ta bussen till min Ostiopat, så hann inte ens min buss komma in på stationen innan mi bytesbuss åkte, åhh gud vad arg jag blev, jag var jätte nära på att bara ställa mig coh skrika ut av ilska över hela Hedestation, mensom tur va samlade jag mig liteoch fick halvjogga bort med min ona rygg, och svullna benhinnor. Svettig blev jag också av joggingturen, så det fanns litesvettdroppar i pannan och på ryggen när jag nästan sprang hela vägen fram till reseptionen. Men resten av dagen var bra. Vilken var tur eftersom jag var som en tickande bomb på morgonen.

Men just nu sitter jag och kollar på Idol, och oj vad lik Elin är Robyn. Hon måste ju ha tagit lite insperation av henne, I don't blame her, för Robyn är ju GRYM!



Lite lika är det väl, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0