Jag vet, jag vet!

Sitter och lägger in Robyns nya skiva, blir en resention på den senare, för jag hann inte ens lyssna på den, bara la in den. För Robyn är ju bara bäst,och alltid klockren!
Spelade match idag, vinst mot Tölö och fläskläpp, men det är sånt man får ta när man är inne i kampen. Inte så mycket läxor i skolan än, men på fredag nej torsdag ska vi åka till Ullared med alla Ek2:or. Längtar efter helgen, ligga kvar under täcket medans det smattrar på fönstret. Shoppingsugen är jag med, men måste spara, men vad är det bra för? Vill ha ett par nya skinbyxor, har sett att de finns i lite olika affärer så jag får testa runt till helgen. Men det är klart, jag kanske vill ha lite pengar till Barcelona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0