Wheres the glitter on the floor.

Tillbaka från kursen, mamma håller på att laga mat och det luktar jätte gott i köket av massa olika lukter! Själv åt jag kebab precis med OGF, alla andra åt pizza men jag ska inte vara som alla andra som faller för den rinnande feta osten med massa konstiga saker på, jag tar kebab och det är ju sallad och tomat i den, så den måste ju vara jätte nyttig, eller?...

Men föresten vad mycket konstiga människor det är som just är gympa ledare, och alla kan allt, och ska gå och rätta en hela tiden. Var nära några gånger och smälla till vissa för deras ytterst konstiga beteende, tur att vi i OGF är helt normala och hur coola som helst! Haha.

Det kliar i mina fingrar nu med, och mina armar vill bli bedövade av massa kassar och påsar med nya höstkläder. Men får hålla mig till nästa helg, då kanske jag kastar mig på pendeln i till Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0