I whip my hair back and forth.



I tisdags så färgade jag mitt hår, jag ville ha sådär riktigt platinablont, har alltid tyckt att det varit såå coolt! Men i vilket fall så blev inte mitt hår sådär coolt platinablond, utan det blev platinablont med en härlig blandning gult. Jag fick verkligen panik, för när man tänker på det, hur viktigt är inte ens hår? Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, och jag kände att jag kunde lika gärna raka av allt, för det hade inte blivit värre. Okej, nu kanske jag förstorar upp det hela lite, men det var hemskt.
När jag vakande på onsdagen hade jag inte riktigt kommit på mitt nästa steg och jag kunde ju inte gå till skolan och se ut som ett jädra gult stoppljus?! Så istället samlade jag mod och åkte ner till  mataffären och köpte ny färg. Mössa hade jag såklart på mig hela tiden. Väl hemma var det bara att färga ännu en gång. Så jag sa adjö till mitt blonda hår och färgade det mycket mörkare, så nu har jag inte riktigt någon speciell hårfärg, jag är lite ljushårig, lite mörkhårig en härlig mix.

Men som tips till alla er där ute, blondera aldrig håret hemma om ni inte vet hur man gör, för det blir aldrig bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0