Kusiner på besök.

Dessa sista dagarna på lovet har mina kusiner från Stockholm varit här nere på besök. Jag har varit lek ledare och vi har gjort lite allt möjligt. Men jag tänkte att ni skulle få se alla bilderna istället. Vill också säga att detta blir del 1 av... ingen aning hur många det blir.. hihi

Jag åkte in till Göteborgs Central och hämtade dem på onsdagen.

 
Sara.

Kort spel, Jim Rummy (stavning?) Ni ser ju vem som vann!!

Sen tog jag med Sara och Ann på Zumba, och sen var vi fast klistrade framför Bonde söker fru.

Dag 2:


Jag bestämde mig för att laga en frukost al americano till Sara och Ann. Sara kom upp efter ett tag och hjälpte mig.
 
Vi bestämde oss för att väcka Ann med lukten av bacon.

Hihi.

Ann. Sedan åkte vi iväg till mataffären för att köpa lite ingredienser som vi inte hade hemma.


Mycket nytt för stockholmarna.

Sara var i chock...

Titta vad billigt!!

Letar efter hallon.


Fortsättning kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Ann

HAHAHAHAHA älskar den bilden på Sara i chock!

2011-11-07 @ 09:51:39
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0