Kusin Hugo på besök.

I torsdags hade vi fin besök här hemma hos familjen Steen, det var nämligen så att min kusin Hugo var på besök. Vi gjorde allt från bak till kurragömma till pyssel och lek med lite bilar såklart. Jag tänkte att ni skulle få se lite närmare.


Lammet Bosse eller Oskar, vi kunde inte bestäma oss för vilket namn som passade bäst.

Bosse/Oskar börjar att få lite färg.

Hugo är renarama konstnären!

Bosse/Oskar börjar få ännu lite mer färg.

Jag målade lite i denna målarboken.

Fint, eller hur? Hugo hjälpte till lite.

Sedan fortsatte han att jobba på Bosse/Oskar, snart klar!

Hårt arbete från Hugos sida!

Sedan bakade vi chokladbollar med.

Hugo dukar.

Sedan lekte vi gurragömma, kan det vara en bit av Oskars arm?

Här ser ni bilden av triumf!

Avslutar dagen med lite billek.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för gårdagen, här är en kille som är överlycklig!! ;-)

Han står intill mig nu och säger att jag ska skriva; -Snälla Erika, kan ni hämta mig någon mer gång och kan vi leka kurragömma då?



Usch, vilken osis med din telefon!

2011-10-21 @ 19:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0