The future's is in our hands.

Det blev en kvällsfika igår med Hanna och Josefin, chai te och mycket strunt prat.
Idag befinner sig Hanna och Josefin i skolan, men jag börjar imorgon. Herregud... Imorgon.
Gud vad fort allt har gått, men jag känner ändå att jag har hunnit att göra allt som jag har velat. Jag har ju till och med jobbat i fyra veckor, vilket jag nästan har glömt av nu. Ikväll ska jag äta middag med Josefin och Hanna igen och sen ska vi kolla på bio. Det blir Inception, den verkar lite knepig, men Hanna sa många som hade sett den sa att den var jätte bra. Så ni får en resentation av mig senare då.

Det blir ett toppenavslut av lovet med mat och bio med mina babes!
Och här är de!...

Josefin och Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0