I hear in my mind all of this music.

Jag vet at jag inte har bloggat på ett tag, men jag har en grymt bra ursäkt. Julafton heter den, och MELLANDAGSREA! Alla mina krafter har gått åt rea, och som jag har shoppat! Ska lägga ut bilder, om ett tag... Imorgon ska jag in med Lisa, Hanna och Josefin. Så tänkte att jag skulle ta lite bider då. Så tjejerna får bara stå ut och sminka sig mycket då, för alla ska banne mig vara med på mina bilder! Om jag inte gissar fel tror jag att våran shopping kommer att avslutas i Haga på ett super mysigt kafé med gigantiska bullar!
Sen till min nyårsklänning,,, som alltid är klänningen med stort K. Men i år hade jag mycket is i min mage och hittade en på mellandagsrean. Årets klänning blev faktiskt svart, hade tänkt ha en färgglad, men får har massa färgfulla accessoarer. Och på toppen av allt var den världens kap! Herregud... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0