I love when it's all too much. We will never be anything but loud!

Hemma och en aning utslagen från Innebandynatta igår. I vilket fall slutade vi på 4:de plats, och jag är exremt stolt över mina lagkamrater! För ni som inte vet vad Innebandynatta är så ska jag försöka förklara. Det är en cup som vem som helst får ställa upp i, i år var det lite mer än 30 lag med tror jag. Sedan har man gruppspel och går vidare, och vidare. Man spelar hela natten beroende på hur långt man går också, själv kom jag hem 05.25 igår, kändes grymt härligt! Haha. Eftersom jag kom hem så sent igår, vaknade jag för en timma sedan tror jag, och jag har fortfarande inte kommit igång med dagen. Planerna för dagen är att kolla på brosans innebandy match, och sedan ska vi iväg till gäster, och natten spenderas nog hos Jasmin.

Oj, Herregud. Nu var jag nära på att glömma skryta lite med! Jag gjorde tre mål igår, tre mååål! jag? Var i chock kan jag säga! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0