Back to basic

Sitter och kollar på Twilight trialern, tror att jag har kollat 5ggr. i rad nu. Ååh jag vill verkligen se den!
Har läst alla böckerna och själv tycker jag att den första och sista boken är bäst. Men det ryktas ju om att Stephenie Meyer ska skriva en femte bok. Först skulle hon ju skriva en ny bok om allt ur Edwards synvikel, men hon fick så mycket kritik för det, så nu ska hon kanske skriva en femte bok!
Jag hoppas verkligen att hon skriver en till, en jätte lång bok som aldrig tar slut. Twilight böckerna är nog några av de bästa böckerna jag någonsin läst, man blir helt uppslukad, vilket jag älskar med bra böcker. Jag tror att med alla Twilight filmerna har idealkille/drömkillen förändrats mycket i många tjejers ögon. Edward är vekligen gammaldags i sättet och älskar Bella över allt annat och gör verkligen vad som helst för henne, vilken tjej skulle tack nej till en sån kille?

Hann inte blogg något igår kväll efter min träning för då hade jag fullt upp med att baka kärleksmums till mina kollegor på jobbet. Kärleksmumsen blev jätte bra, och alla tyckte att de var mycket goda.

Denna veckan har verkligen gått jätte fort, jag har bara en vecka kvar här på jobbet nu. Och sen när jag får lov kommer jag verkligen uppskatta varje minut. Men får inte börja tänka på lov en, en vecka kvar, en vecka kvar!

Nu måste jag fortsätta jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0