Baka, Baka liten kaka...

Har precis ätit klart och är hur mätt som helst. Det blev pizza idag, ingen här hemma orkade inte att ställa sig vid spisen och vi kände oss insperations lösa.

Bakade också till imorgon fick hjälp av min bror med, det blev chokladmuffins och schakrutor. Men tror att jag bara tar med mig muffinsen till imorgon. Vet inte vad som har hänt har kommit in i någon slags släng av att baka hela tiden. Tycker att det är väldigt roligt att baka och laga mat, skulle kunna tänka mig att bli kock, men skulle nog inte klara av stressen och att någon står och skriker på en hela tiden kolla bara på Gordon Ramsey på kanal 5.


Ser det inte gott ut?

Chokladmuffinsen som jag ska ta med imorgon.

Mycket konsecentrerad bagare!

Är inte förklädet för fint? Har gjort det själv, haha

Nää, ska nog inte bli kock fortsätter nog efter min dröm om att bli inköpare och kanske designer.

Men nu kommer Jasmin och ..... som ska låna lite filmer av oss, vi har ju ganska många vill inte skryta, men vi brukar kallas för lilla videobutiken, haha nej nu skojja jag, men vi har faktiskt en hel del. Vilket jag tycker att jätte bra för jag älskar att kolla på film, och kan kolla på en film hundra gånger. En av mina favoriter som alltid kommer att vara på min topplista är "A Cinderella Story".



Kommentarer
Postat av: jasmin

Jag måste säga att jag gillar kommentaren, "nu kommer Jasmin och ....." haha, grymt bra filmer by the way. Kul att du kom ner en stund.. :D

2010-07-10 @ 17:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0