Det är bestämt!

Eftersom jag och Julia slutar på fredag efter fyra veckor här inne på kontoret, så har vi bestämt oss för att baka något till våra söta kollegor. Så jag tänkte att man får ju kolla upp en back-up plan om man helt glömmer bort att baka och kommer på det 23.00 på kvällen, så då kom jag på att man kunde göra 5 minuters kola, min kusiner brukar göra detta ibland det är jätte lätt, och fort går det ju med, vilket är mycket bra.
Men här är receptet i alla fall om ni också blir sugna på att baka något fort.


Recept:
3 tsk kakao
3 msk vetemjöl
2 dl strösocker
75 g smör
3 msk ljus sirap

Blanda alla ingridienser i en kastrull och låt det koka under omrörning i ca 5-10 minuter. Häll sedan upp smeten på smörpapper på en plåt, och låt det stelna och skär sedan ut bitar.
Färdigt att mumsa på!


Men nu tror jag att jag ska bege mig hemåt. Hörs senare puss

Kommentarer
Postat av: S T E P H A N I E

samma här! :D

2010-07-07 @ 23:27:52
URL: http://sstteeffii.blogg.se/
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-07-08 @ 07:29:13
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0