Lycklig syster med sönder bränd rumpa!

Tänkte skriva lite om dagen, men kan nog inte sitta förlänge på min onda rumpa som är helt knallröd. Jag och Lisa har spenderat nästan hela dagen i Åsa beach, och båda två brände sig jätte mycket. Så nu håller jag mig helst i skuggan. Uppe tidigt var jag idag med och packade en picknick till stranden, jag hade mig mig massa bakverk och kakor mendans Lisa hade med sig melon, jordgubbar och fler nyttiga saker. Tycker att vi kompliterar varandra bra då vi satt och mumsade ur varandras picknick mat.
Första doppet blev det för mig idag med, har blivit lite av en badkruka med åldern. När jag var mindre älskade jag att bada och var i jätte länge och ville bada nästan så fort snön och isen var borta, men inte nu längre. Men är inte värre än Lisa som jag nästan fick tvinga ner i vattnet så det känns väl skönt.
Träffade Emma och Josefin också precis när vi skulle gå så det var väl lite otur, men jätte kul att träffa dem iaf. Om jag inte träffar Emma innan hon åker önska jag dig en grym resa!
Min bror kom hem idag också från Sportscamp, så det var kul att träffa min saknade bror

 Tog lite bilder idag också som jag tänkte visa.




Min fina frysbox, eller vad det heter, är den inte fin?





Kolla in linjen på Lisa!





I väntan på bussen.

Men nu ska jag vara social med mina gäster

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket!! Kommer sakna dig!<3 Jättefin blogg btw! :D

2010-07-04 @ 15:12:55
URL: http://emma.furwed.com
Postat av: josefin

Hej Going! <3 Vad söt du är :) Kul att träffa dig med! Fin blogg :D<3

2010-07-04 @ 15:14:38
URL: http://josefinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0