Mot stranden!



Vi var även nere på stranden igår, hela familjen brände sig. Så idag fick vi ha en dag i skuggan. Det är väldigt bra att vila huden dagen efter när man har bränt sig så, men imorgon ska vi nog ner till stranden.

Men i alla fall när jag och Oskar cyklopande igår ( för vi hade ingen snorkel, så då får jag inte kalla det snorkla. ) så såg vi massa fiskar det var jätte coolt. Det var tre olika sorter, några var vita med leopard mönster, några var vita med lite ljus lila i sig och gul fena och det sista var vita med jätte gula fenor. Det var så himla coolt, vi simmade runt där under vattnet och letade efter fina snäckor när vi hittade fisk stimmet. En fisk var så modig att jag fick en liten kyss av den på mitt glas på mitt cyklop. Önskade att jag hade ett litet vattenhus till min kamera eller en vattentålig kamera. Men ni får nöja er med bilder på fastlandet. Såg en gubbe också igår som hade en surfbräda som han stod på och hade en paddel och paddlade, i de vågorna som är här borta, fattde inte att han inte trillade av, herregud jag hade trillat av direkt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0