New York

Sitter i en rutig blå stol på vårat hotell här i New York. Andra natten blir det nu, imorgon ska vi åka till en outlet. Ska bli hur bra som helst. Har redan shoppat (vilket nog inte förvånar många.) Vårt hotell ligger ganska centralt, men det blir ändå så går man hur mycket som helst! Mamma har haft på sig en stegräknare och idag har hon tagit 31000 steg! Så jag har nog tagit ungefär lika många. Flyget hit gick bra, men vi fick vänta på vårat bagage väldigt länge, ett stort oro moment när man står där vid rullbandet, och ser bilder i huvudet när man står där väsklös, usch! Har aldrig varit med om det, och hoppas att det aldrig händer.

Idag gick vi upp i hyfsad tid och jag åt pankakor till frukost! Under dagen shoppade vi, och nu på eftermiddagen så satt vi i centralpark och kollade på softball. Måste erkänna att man känner sig lite som en amerikan när man sitter där på de små läktarna.

Har tagit massa bilder men orkar inte lägga upp det nu. Är jätte trött och mina fötter värker, ska nog hoppa in i duschen innan jag somnar här med ansiktet på datorn. Skriver igen när jag får tid, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så bra att du uppdaterar din blogg, så man får se hur du har det! :)

Åt du banana cancakes till frukost eller? haha

saknar dig hun, shop 'til u drop - ditt motto! haha. Pusspuss

2010-07-21 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0