Someone like you

Sitter och lyssnar på Pixie Lott på vårat hotell rum. Det är exakt 21 grader här inne, helt perfekt temperatur.
Känner lukten av Abercromibe and Fisch parfymen, eftersom jag sitter här i en ny inköpt blå tjocktröja från dem. 
Sista natten här i New York. Sen bär det av till Florida, längtar efter att gå ut till poolen och lägg ut min handduk på en solstol, ta ett dopp när man känner att det kokar på huden, åhh gud vad skönt!

Igår var vi på en jätte stor outlet, och jag shoppade ganska mycket... Har fått en ny favvo butik, American Apperal, vissa kläder är ganska konmstiga, men många är jätte fina.

Snart ska vi gå och äta på T.G.I Friday, men tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0