Summertime!

Har tittat ut massa fina kläder, som jag är hur sugen som helst på att köpa, alla är väldigt sommriga, vilket känns lite konstigt när man tittar ut genom fönsret och så öser det ner...
Men kände ändå att jag ville lägga ut sakerna som jag har hittat. Jag bara älskar hatten längst ner, på väg hem idag ska jag spring till Zara och köpa den, har letat efter en sån hatt i evigheter nu, och så bara hittade jag den sådär när jag var ute och surfade efter kläder.

Några utav kläderna kommer från forever21 som finns i bl.a USA och London, så tänkte att jag skulle kolla lite extra efter dom, när jag åker till USA.

Har en liten smyg förelskelse i playsuit, har två stycken hemma men fler ska det bli.
Det är också otroligt snygg med lite baggy jeansshorts högt upp i midjan och en magtröja till, som den gråa nedanför. Man kan även ha andra tröjor till, och instoppat. Mycket snyggt! Det kommer jag att investera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0