You can get electric shock from my flow.

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu, men jag har varit upptagen med annat, som att äntligen få sitt efterlängtade sommar lov!

Igår så åkte jag vattenskidor för första gången, men det gick faktiskt ganske bra och alla tyckte att jag var jätte duktig. Men herregud vad ont jag fick i min lilla rumpa! Trillade ett antal gånger rakt på rumpan. Men får pröva att åka mågon mer idag när det blir fint väder. Idag har jag och Hanna varit inne i Göteborg och gått runt som två zombisar! Haha, båda var jätte trötta och sega, men kul hade vi med en massa skratt.

Sen har jag kollat på IFKs träningsmatch idag mot något engelskt lag som är här i kungsbacka på träningsläger denna veckan, matchen slutade 1-1, så där std vi i regnet, men trevligt var de.

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder som jag har tagit, men håller på att fixa med min musik nu så laddar upp de om en stund.

Kommentarer
Postat av: sv: Julia

DUDE jag saknar dig :D Fin header!

Oskar sa att ni känner varandra? :o Ballt isåfall. Bor du vid honom? <3

2010-07-14 @ 12:35:09
URL: http://juliabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0