Out of my mind.

När jag vaknade idag visade alla mina klockor olika tid. Fick panik, såjag fick spring upp och sätta på TV:n för att se om jag hade försovit mig eller var uppe jätte tidigt. Idag ska jag komma ihåg att boka klipptid med, nu har jag bestämt mig och det långa ska bort! Ska lägga in massa före och efter bilder när det väl är klart. Men först på listan står nu gym. Sen mysa med Lisa innan hon åker.

Känns jätte konstigt att det är lov, och när det är skola igen då har man gått mer än hälften av höstterminen. Sen när det är vinterlov, då har man gått hälften av gymnasiet. Sen så ska man börja bli vuxen och leva. Mycket underligt känns det måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0