Barcelona...3...2...1... let's go!

Sitter och lyssnar på min grymma musik, Caroline tycker att den är deprimerande men jag tycker att den är jätte bra! Orkar inte packa, men jag måste. Ska bli skitkul att åka, men tänk om jag blir rånad?! Får vara försiktig. Är avensjuk på Frida som har fått en söt lite valp... Måste verkligen börja packa nu! Och spanska prov imorgon, måste plugga och måste packa.

Ni kan ju tänka på mig imorgon vid sju tiden på kvällen för då sitter jag på planet, och lämnar alla mina problem bakom mig för fem dagar. Bikin det måste jag ju packa ner såklart! Och strumpor så jag kan lägga mina pengar i, kan ju lägga det i BH:n med, jag får ha lite av varje i båda. Herregud, nu MÅSTE jag packa!

Ses om sådär fem dagar kanske!

Pusspusspusspusspusspusspusspuss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0