Hard work work, hard work work.

Idag blir det ju bio med tjejerna. Men innan det så ska jag träna, första inomhus träningen för i år. Ska bli kul, min teknik är ju inte på topp så antar att det blir många skratt idag. Nästa vecka har vi två prov, matte och historia, känns lite tungt men jag har ju ett underbart lov att se fram emot efter det. Igår var jag hemma och bara tog det lugnt kollade på Idol, tycker inte att Vargen skulle åk ut! Det är min åsik, sen funderar man ju på vad Josefin tänkte när hon satte på sig sin outfit till eftersnacket. 

Men nu måste jag börja packa för träningen, ska in och hjälpa min bror att hitta en vinterjacka innan. Så får hoppas att vi hittar någon annars kommer han ju att frysa ihjäl i vinter, man har ju hört att den ska bli ganska kall...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0