Let the sun shine on your face.

Sitter emellan högar av gammla fotoalbum och andra pärmar. Mamma och bror håller på att rensa ut ett rum i vårt hus som vi ska göra om. Kollar lite på foton på mammas och pappas bröllop, och bilder på mig som bebis, känns ju konstigt att man har varit så liten måste jag erkänna.

Var och fixade benhinnorna och min rygg förut, han knäckte, tryckte och håll på i nästan en timma herregud, det var ju inte direkt massage, så det var skönt när det var över. Jag fick lite berömm för att jag har ryggsäck, men inte för mina skor. Mamma säger gympaskor men jag säger NEJ TACK! Men så tänkte jag att mina kängor måste ju vara helt okej, så vi fick mötas halva vägen. Fast riktigt så var det inte heller för jag sa: Jag tar väl kängorna då, och då sa mamma: okej.
Ska tillbaka nästa tisdag igen så han kan tycka, dra och knäcka lite mer.

Till helgen så ska jag sova hos Jasmin på fredag till lördag så hela natten blir det bara OTH! Sendan på lördagen ska vi in och shoppa. Så jag passade på att kolla runt lite nu på saker som jag ska köpa, och då hittade jag ett par byxor som jag bara måste köpa, för de är ju döpta efter mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0