Ännu mer klippning och klistring

Nu har jag nog suttit och jobbat med bloggen i två timmar. Fick börja om med allt från börja för jag kom på att jag ville ha menyn på högra sida istället för den vänstra. Men för tillfället känner jag mig rätt nöjd, den är mycket färgglad det gillar jag. Men när jag väl börjar pilla med sånt här så kan ja aldrig sluta, men nu börjar jag bli trött mycket p.g.a träningen idag med. Så jag ska nog sova snart. Men det kan nog bli så att det kanske poppar upp nya design saker, vi får se.

Men nu ska jag gå och borsta mina tandsibissisar!

Kommentarer
Postat av: Ann

ohh vad fint det blev! supersnyggt med prickar och nu blev jag sugen på att ändra min vintriga design ;) hihi

2011-02-22 @ 23:10:17
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0