Solen i nacken och vinden i håret.





Igår var min familj och familjen Gustafson ute på havet med våra båtar. Det var så himla mysigt!Älskar verkligen att åka ut med båten och packa en god picknick och åka ut till någon ö med trevligt sällskap. Hade med min kamera och tog en massa bilder. Vi var även vid "Länsmans rumpa" och hoppade där ifrån. Fast inte jag, hoppade där ifårn förra året med igår kände jag att jag ställde upp som fotograf istället och tog kort på alla som hoppade.


Först var vi på Kalvö.

Jasmin smörjer in hennes kille Renny.

Bra läsning! haha

Jag och Jasmin.

hejhej.
 
Min handduk, stor, mjuk och bara hur härlig som helst!

Min mamma.

Jasmin.

Min pappa och Leif kom lite senare till Yttrelön som vi åkte till efter Kalvö.

Tobias och Oskar står och blickar ner mot de djupa havet.

Länsmans rumpa.

Leif.

Renny.

Ted.


Ted igen.

Leif gör sig redo för hans dyk.


Så himla duktig är han!

Gänget uppe på "Länsmans rumpa"

Linnea.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0