Planer om morgondagen

Känner mig inte jätte frisk just nu, så det blev ingen träning idag för mig. Imorgon ska vi åka på UF-mässan nere i Falkenberg. Ska bli jätte kul att åka ner och kolla in alla roliga UF-företag det är ju mer än 100 stycken där tror jag. På våran skola har vi cirka 30 UF-företag men jag tror inte att alla våra UF-företag kommer att vara där nere. Men om jag hinner får jag passa på att ta ut lite pengar innnan vi åker ner, vem vet man kanske hitta värsta smarta saken, eller billiga söta smycken. Får se, om jag köper något lovar jag att lägga upp bilder, tänkte ta med kameran ner imorgon med om jag kommer ihåg. Så ni kanske kommer att få se lite bilder. Nu ska jag kolla vidare på Bygglov på tv4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0