Måndag till Tisdag

Igår var det lunch, bio och övernattning hos Caroline. Vi jobbade på bra och blev klara med vår historia redovisning. Vi ska prata om Satanism, så jag har en massa satanism hemsidor sparade som favoriter på min dator, man måste ju undra lite om man lånar min dator, hihi. 

 
Jag och Caroline var duktiga och gjorde en cesarsallad till lunch.

Det blir både bilder från min telefon och min kamera denna gången.


Då var vi mätta och belåtna.

Vi hade tända ljus när vi jobbade med religionen.

Fina Caroline.

Sen åkte vi in till Göteborg och gick på bio, FootLoose och fikade.

Elin följde också med på bio. Caroline och Elin.

Frukost hemma hos Caroline.

Vi fortsatte att jobba på religionen och tillslut blev den klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0