Mina sminkvanor:

Tänkte att ni skulle få se vilket smik jag använder och i vilken ordning. Men är inte så super grym så jag kan filma när jag sminkar mig så jag tänkte visar bilder på de produkter jag använder till en vanlig skoldag, så vet ni ju vad ni ska köpa om ni blir inspererade. Men nu till bilderna:


Börjar med mineralpuder, Sephora. Köpte det i USA.

Sedan använder jag denna som en conceler ungefär, den funkar jätte bra! Finns på H&M och Kicks tror jag.

Sedan solpuder, köpt från Åhlens.

Sminkborsten som jag har till solpudret och rougen.

Också från Åhlens.

Då var ansiktet klart och bara ögonen kvar!


Min ögonskugga och kajal.

Och till sist mascara, den är grmy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0